GYIK

GYIK

Ez a rövidített szó, a Gyakran Ismételt Kérdésekre utal. Itt olvashatnak kérdéseket, és az azokra adott válaszokat, hozzászólásokat. Ezt a felületet az informatikusunk szerkeszti a beérkező levelek alapján. Igyekszünk a GYIK tartalmát ABC sorrendben megjeleníteni, de ez a vélhetően egymástól eltérő témák miatt a GYIK-on belül is további rendszert alkothatnak.

Kérjük, írjon nekünk véleményt, tapasztalatot termékeinkről, vagy a munkánkkal kapcsolatban. Fontos észrevételeit közzé tesszük, ha kéri, akár az Ön megnevezése nélkül. Köszönjük!  Írjon az info@flavin.hu címre.

 

Hogyan kezelik a személyes adatokat?

Számunkra kiemelt fontosságú, hogy a flavin.hu látogatói által rendelkezésre bocsátott személyes adatok védelme, a látogatók információs önrendelkezési joga biztosítva legyen. Az Unicornis Trade – korábban Crystal Pharma – Kft. irányítása alatt, a flavin.hu is elkötelezte magát a látogatók személyes adatainak oly módon történő kezelésére, amely a vonatkozó hatályos jogszabályoknak teljes körűen eleget téve járul hozzá a látogatók biztonságos internetezési lehetőségeinek megteremtéséhez. Így cégünk a látogatók személyes adatait bizalmasan, a hatályos jogszabályi előírásokkal összhangban kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályi rendelkezések és más ajánlások érvényre juttatásához szükségesek.

Aki az első rendelésénél személyes adatokat szolgáltat, amely önkéntes adatszolgáltatásnak minősül. Rendelése leadásával hozzájárul, hogy név, és címadatait, elérhetőségét rögzítsük, hogy további rendeléseinél, és a számla kiállításánál biztonságban tudjuk Vevőinket kiszolgálni.

Adataihoz köthetőek lesznek a Marketingtervben foglaltak szerinti további kedvezmények lehetőségei is, melyeket a vásárlást követő négy hónapon belül, Ön jogosult lesz felhasználni. Ennek biztonsága érdekében minden vásárlónk kap egy Vevőkódot, és egy jelszót, melyek kombinációja biztosítja a titkosságot, a szükséges biztonságot, amely a
személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló, 1992. évi LXIII.Tv előírásainak teljes mértékében megfelel.


Ma az önök pontos, és személyes elérhetősége?

Vevőszolgálat:
1144-Budapest, Vezér u. 71/A.fsz.3.

70-240-65-05

e- mail: info@flavin.hu

Harmati Kálmán

Adószám: 54344149-1- 32.
Telefon: +36-70- 240-65- 05
Email: info@flavin.hu
Web: www.flavin.hu

 

Önök milyen áron forgalmaznak?
A flavin.hu minden esetben biztosítja a mindenkori gyári árakat, azaz mindenféle további haszon rárakódása nélkül juthatnak el termékeink a vevőhöz.

 

Lehet-e más vevőkódot, jelszót kérni, lehet-e adatokat módosítani?

A vevőkódot nem, de a jelszót módosítani lehet. Az adatokat kizárólag tagnyilvántartással kapcsolatban, üzletértékelési, valamint kapcsolattartási célból gyűjtünk, rögzítjük, és tároljuk. Ezen adatokat további 3. személy,
vagy cég részére az Ön írásbeli engedélye, vagy kérése nélkül nem adjuk át, kivéve, ha erre
jogszabály, vagy hatósági rendelkezés alapján kötelesek lennénk. Az Ön által megadott adatok kezelését az Ön hozzájárulásának visszavonásáig tároljuk. Így amennyiben szeretné az adatkezeléshez szükséges adatai tárolásának jogát visszavonni, kérjen Visszavonási nyilatkozatot, és azt kitöltve, aláírva, juttassa el cégünkhöz.

1144-Budapest, Vezér u. 71/A.fsz.3. alá, vagy küldje el e-mail formában az info@flavin.hu címre.

Kérjük, hogy szükség esetén az iratot eredetiben, vagy színes másolatban küldje.

A Visszavonási nyilatkozat beérkezése után, haladék nélkül intézkedünk az Ön adatainak kezelési rendszerünkből való törléséről. Felhívjuk figyelmét azonban arra, hogy a törlés egyben a hálózati tagság megszüntetését is jelenti.

A bejelentkezéshez szükséges első jelszót a gyártó cég információs rendszere generálja, melyet a Vevő tudomására hoz.

 

Milyen adatok kellenek a regisztrációhoz, vásárláshoz?
A vásárlás feltétele a regisztráció, amely ingyenes. A regisztrációhoz szükséges adatok:

  • A Vevő teljes neve
  • Vevő által adandó jelszó
  • Számlázási cím
  • Szállítási cím
  • Érvényes e-mail cím
  • Érvényes mobiltelefonszám
  • Cég esetén adószám, és a kapcsolattartó neve.

 

Küldenek-e reklámleveleket?

Vevő a regisztrációval hozzájárulhat ahhoz, hogy a flavin.hu elektronikus úton reklámanyagokat juttasson el részére. Ez a szokásaink szerint maximum havonta egyszer fordul elő. Vevő a későbbiekben módosíthatja a reklámanyagok kérését, vagy tiltását.

 

Mikor történhetnek a szállítások, és mibe kerülnek?

A weboldalon történő megrendelés elektronikus úton kerül feldolgozásra. A Megrendelések feldolgozása csak hétköznapokon nyitvatartási időben történik, és a kiszállítások is minden esetben munkanapokon történnek. Általában a rendelés felvételét követő kettő munkanapon belül.

Belföldre történő szállítás (bruttó) díja:

15.000 Ft alatt

1.525 Ft

15.000 Ft fölött

ingyenes

Az Egyéb termék kategóriába tartozó termékek esetén nincs házhoz szállítás.

Szállítási határidő a megrendelés leadását követő maximum 2 munkanap. A szállítást általában a GLS futár végzi.

 

Van-e visszavásárlási kötelezettség?

Mivel a Vevő által leadott rendelés kiszállítását általában másnap, de legkésőbb az ezt követő munkanapon teljesítjük, az élelmiszerek szállítására vonatkozó szabályok betartása mellett nincs lehetőség a lemondásra, legfeljebb a küldemény átvételét lehet megtagadni. Ez esetben a Vevő viseli felesleges szállítási költség terheit, a termékek visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Átvett, kibontott, vagy kibontatlan terméket nem áll módunkban visszavásárolni. Ha azonban Vevő hibásnak vél valamely terméket, jogában áll azt jelezni, és egyeztetés alapján azt visszaküldeni a gyártóhoz, ahol azt a minőség biztosi eljárásnak megfelelően megvizsgálják. Valós hiba esetén csereterméket biztosítanak, vagy visszautalják a termék árát, Vevőt kártalanítják. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A termékek minőséget a Szállító az Élelmiszer Törvény és a vonatkozó szabályok szerint, és a megfelelő tárolási körülmények mellett biztosítja a minőség megőrzési időtartam lejártáig. A felek között esetlegesen felmerülő, a termék minőségére vonatkozó viták eldöntésénél a Heves megyei Állategészségügyi és Élelmiszerellenőrző Állomás szakvéleménye az irányadó. Szállító a termékeket az áru minőségének megóvására alkalmas csomagolásban szállítja.

Hogyan történik az áru átvétele?

A Szállító a Vevő által megadott szállítási címre történő szállítással teljesít. Vevő átvételkor ellenőrzi a csomagolás épségét. Átvétel után az árut választék, és darabszám szerint ellenőrzi. Amennyiben a Vevő az áruszállítótól történő áru átvétel során, a csomagoláson sérülést, rongálódást, esetleg szivárgást tapasztal, nem köteles átvenni a küldeményt, de jeleznie kell szállító felé az átvételi problémát. A futár kifizetés nélkül nem adhatja át a küldeményt. Azonban, ha –kifizetés mellett – a futár jelenlétében kibontja, közösen vegyenek fel jegyzőkönyvet a termékek esetleges szállítási sérüléséről. Ezt a jegyzőkönyvet a GLS futárral aláíratva igazoltatja, majd telefonon, vagy e-mali formában haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot cégünkkel, és segítünk a probléma megoldásában. 

 

Az ön kosara üres!
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk